slutar blogga här av andledningarna..

hejsan. 
kommer tyvärr sluta blogga här jätte tråkigt men tyvärr. trodde jag skulle stanna ett längre tag men eftersom en nära vän till mig blivit väldigt sjuk och även en av mina träningshästar blivit skadad så behöver lägga mycket tid på att träna upp honom och vara ett stöd åt min kompis.
så vill lägga undan bloggen & försöka ge mer tid åt det istället samt att skolan dränker mig i arbeten just nu.
sjukt tråkigt att det blivit så, men mitt liv är lite upp och ner just nu så behöver koppla bort bloggandet.
kommer kanske se mig här på bloggen igen, ska försöka hjälpa ida så hon kan hålla bloggen uppe kanon bra genom att henne idéer osv!
min novell kommer försvinna & ida kommer fortsätta blogga från den gamla novellen som vanligt tror jag.
hoppas ni förstår mig, men det har varit kul att blogga här & ni är toppen bra som peppar en till att uppdatera.
xx pernilla.
Postat av: Evelinn

Jättesynd men jag förstår ditt val och jag hoppas att allt går bra med hästen och din vän. Du har gjort ett jättebra jobb här!

Postat av: emelie:)

aww, gumman! jag beklagar sorgen och vi får hoppas att altl blir bra! det har varit en nöje att läsa din novell men jag förståd att du väljer dina vänner & skolan och familjen först. det är så det ska vara, men bara så att du vet så finns vi alltid här och kommer alltid att stötta dig & er! vi älskar er! ;*♥

Postat av: louise

gud så tråkigt, din novell är en av de bästa jag har läst (!) men förstår absolut ditt val<3 vänner och familj kommer alltid först! hoppas att allt löser sig och att du kommer tillbaka!;*

Postat av: Julia

Näee gud vad tråkigt :'( Men jag förstår dig helt.

Ha det bra och hoppas att allt löser sig nu! <3 xx


Name:
Remember?

Email: (wont be published)

URL/Blog:

Comment: