pernilla!

Hej, mitt namn är Pernilla jag kommer ifrån Göteborg där jag går i åttan på en privatskola!
jag skall hjälpa till här på bloggen att skriva novellen osåvidare.. hoppas att ni kommer trivas med mina inlägg också! aldrig haft en novellblogg tidigare, så hoppas detta blir bra ändå.
haha vet inte riktigt vad jag skall berätta mer om mig själv?
jag är en ganska vanlig sprallig tonåring med mycket energi & på fritiden rider jag & tränar fyra hästar utöver de gymmar jag :)
jag älskar One Direction och min favorit är Niall såklart haha men alla killarna är underbara på sitt eget sätt!
vill ni veta nått mer är de bara att fråga mig, och jag skall försöka göra så bra inlägg till novellen som möjligt såklart så hoppas ni kommer gilla det! kram.

Postat av: :)

Kul! Varför kom det upp som att man måste fylla i använadarnamn & lösen på bloggen? Kram xx

Postat av: Julia

Du verkar vara en skitschysst tjej =) & Min favvo är också Niall, hihi, men ÄLSKAR alla ^^

Ha det bra


Name:
Remember?

Email: (wont be published)

URL/Blog:

Comment: