Chapter 18

Vi låg jämte varandra i sägnen och kollade i varandras ögon. Vi pustade ut.
-Jag älskar dig, sa jag medans jag kysste henne.
-Jag älskar dig också, sa hon och kysste mig igen.
Vi gick in i badrummet och tog en dusch. Medans vi duschade tänkte jag på hur mycket jag älskade Sarah och hur underbar hon var. Och speciellt mycket tänkte jag på vad som hade hänt. Det hade varit underbart och jag var så lycklig...











Sarah's POV

När jag vaknade nästa morgon var jag väldigt trött och lycklig. Igår när vi kom hem hade det hänt något väldigt speciellt. Jag vände mig om och Niall hade precis vaknat.
-Godmorgon, sa jag och log.
-Godmorgon älskling, sa han och vi möttes i en perfekt kyss.
Vi började denna dagen som vi hade avslutat gårdagen, med att ta en dusch tillsammans. Vi fick skynda oss lite för jag och Liza skulle ut på stan och Niall och killarna skulle på ett möte med en skivproducent. När vi klev ut ur duschen kysstes vi igen och klädde på oss. Jag tog på mig ett par vita jeans och en blå och röd baseboll jacka med luva som jag insydd så att den satt tight. Jag plattade luggen och lät resten av håret vara lockigt. Jag sminkade mig och tog på mig ett par blåa klack skor. Niall hade på sig ett par jeans och en tröja med amerikanska flaggan som jag hade köpt till honom i London. Jag skyndade mig att packa en väska med mobil, smink, lekerol och en hårborste. Jag och Niall gick bort till Harry och Louis rum och sedan gick vi alla till Liam och Zayn. Jag kysste Niall hejdå coh gav dom andra en kram. Jag gick ner till receptionen där Liza väntade på mig. Vi gick ut och började med att gå mot havet. Jag ville ha sett frihetsgudinnan innan vi åkte hem imorgon.








Niall's POV

-Vad hände igår, frågade Harry och log.
-Inget speciellt, sa jag och log stort medans jag tänkte på vad som verkligen hade hänt.
-Jo, jag ser ju på dig att något hände, sa Zayn.
-Okej, men det är inget ni ska få veta, sa jag och rodnade men försökte dölja med med att kolla ner i golvet.
-Dom hade "DET", sa Louis och slog mig lite löst på armen.
-Kanske, sa jag och rodnade ännu mer.
-Äntligen, sa Harry och vi alla skrattade.
Vi gick ut till bilen och åkte till skivproducentens kontor. När vi gick ut ur blien var det lite fans som vi tog kort med och sedan gick vi in.
-Hej One direction, det är jag som är Gabriel. Skivpredocenten, sa en man med mörkt hår och skägg.
Vi gick in i ett stort rum med gulskivor på väggarna och ett långt bord. Mötet var i ungefär en timma och jag lyssnade ingenting. Innan vi skulle gå tog Gabriel upp två tidnigar och sa:
-Men ni måste få slut på alla rykten. På tidningarna var det en med Justin och Sarah och på den andra..
LIAM OCH SARAH? Va? Det stod: Det räckte inte med Justin, nu tar hon bästa kompisen Liam.
-Det var en kram, sa Liam och kollade konstigt på tidningen.
-Det hoppas jag, sa Louis och kollade med en menande blick på honom.
-Jag lovar, sa Liam och såg lite ledsen ut.
-Det är lugnt, sa jag.
-Men Sarah kommer bli skit sur, sa Harry och såg lite ledsen ut.
-Vi åker hem imorgon, så vi får bara se till att hon inte ser det, sa Zayn och vi gick ut till bilen.
Då ringde vi Sarah och vi skulle möta henne utanför Empire State Building. Vi åkte dit och Sarah stod utanför och väntade. Hon sår lite ledsen ut.
-Hej älskling, sa jag och kysste henne.
-Hej, sa hon och kollade ner i marken.
-Vad är det, frågade jag och lyfte på hennes huvud.
-Jag kommer åka hem imorgon, sa hon och kollade på mig.
-Men vi ska hem imorgon, sa jag och log.
-Jag menar hem till Sverige..
-Va! Varför?
-Jag är trött på att vara med i alla världens tidningar och att barn skriker åt mig.
-Vad skriker dom, frågade jag argt.
-Hora, sa hon och en tår rann ner för kinden.
Jag gav henne en kram. Det gjorde resten av killarna också.
-Kan inte vi föja med till Sverige då, frågade Harry glatt.
-Jag vill helst åka själv, sa Sarah och log lite stelt.
-Okej, sa jag och tog hennes hand och gick in i tornet. Vi skulle åka upp och kolla på utsikten. Vi ställde oss i hissen och det blev helt tyst.
-Förlåt, sa Liam ledsamt.
-Det är inte ditt fel, sa Sarah och gav honom en kram.
När vi var ända uppe gick vi ut och kollade på utsikten. Jag kysste Sarah och hon log. Vi stod där uppe väldigt länge. Ända tills jag blev hungrig. Vi gick ner till restaurangen och åt. Vi beställde mat och pratade om när Sarah's plan gick imorgon. Det gick klockan 6 på morgonen.
När vi hade ätit åkte vi till hotellet och packade. Sarah ringde några samtal och pratade i flera timmar.







Harry's POV

Medans Sarah pratade i telefon bestämmde jag och Niall att vi skulle åka och till Sverige utan att Sarah visste något. Vi skulle överraska henne på måndag morgon när hon gick med Louise till skolan. På deras skolråd på morgonen. Niall ringde till Louise skola och dom sa att det gick bra. Ingen av Louise och Sarah skulle få reda på detta. Jag saknade Louise och jag längtade tills att jag skulle få se henne. Men jag hade en svag känsla av att Sarah kunde bli lite arg på oss men det var en risk vi fick ta. När vi hade packat våra väskor pratade vi med dom andra killarna. Dom ville också följa med. Så vi bokade biljetter till Sverige till alla 5. Vi skulle åka på Söndag och hem på Måndag. Sarah skulle jobba på tisdag så det var viktigt att vi kom hem i tid. Imorgon var det fredag och på lördag skulle vi ha en signering på Harrods. Jag ville egentligen inte åka hem. Jag gillade USA. Klockan närmade sig 8 och Niall och Sarah skulle ut och äta. Jag och Louis, Liam och Zayn skulle chilla på hotellet och kolla på en film. Vi var för trötta för att gå ut.







Sarah's POV

Det var sista kvällen i New York så jag och Niall skulle ut och äta. Vi skulle till en restaurang som hette IdaHo. Det var en n fin restaurang med utsikt över vattnet. Det var för kallt för att sitta ute. Det var ju vinter så det var inte en så bra ide. Jag hade köpt en vacker långklänning till denna kvällen speciellt. Den var svart enarmad klänning som precis snuddade i golvet. Jag plattade håret och drog bak två slingor med hår som jag fäste med två hårspännen. Jag sminkade mig och satte på mig klänningen och ett par svarta klackar. I handen tog jag en silver kuvert väska och la ner min telefon. Jag gick ut till Niall som stod vid tv:en och kollade på killarnas film. I soffan satt Harry och Louis och in genom dörren kom Zayn och Liam. Alla kollade på mig med stora ögon. Niall log och gick fram och kysste mig.
-Du är den vackraste tjejen jag någonsin sett, viskade han i mitt öra.
-Och du är den vackraste och underbaraste killen jag har sett, viskade jag tillbaka.
Niall tog min hand och vi gick mot dörren.
-Du är skit snygg, ropade killarna i mun på varandra när vi gick ut genom dörren. Jag och Niall gick ut utanför hotellet där det stod en vit hummer limousin och väntade på oss. jag kollade på Niall och han bara log.
-Att du alltid ska anstränga dig så mycket, sa jag och kysste honom.
-Jag gör allt för världens vackraste tjej, sa han och basvarade min kyss. Vi hoppande in i limosinen och åkte till IdaHo. När vi kom in var det fullt av folk. När vi skulle sätta oss vid vårt bord stirrade alla på oss.
-Varför glor alla, viskade jag till Niall.
-För att du är så vacker, sa han och log medans jag skrattade.
-Jag älskar dig, sa jag och tog tag i hans hand.
-Jag älskar dig också, sa han och log.
Niall hade redan beställt mat till oss. Till förrätt var det en sallad. Till varmrätt var det kött med någon väldigt konstig sås. Redan efter salladen var jag propp mätt men jag kunde ju inte säga nej till maten när Niall hade gjort allt så fint. Till sist var det efterrätt och det var en chokladtårta med vaniljglass. Niall lämnade inte något kvar på någon tallrik medans jag nästan inte åt något. Han skrattade åt mig och jag log. Efter maten hade Niall hyrt en båt för att vi skulle se New York på natten när allting lös. Det var så vackert och romantiskt. Vi åkte förbi frihetsgudinnan och det började skjutas fyverkeri.
-Jag älskar dig Niall, sa jag och vi möttes i en perfekt kyss. Det var ett prefekt slut på New York resan. Imorgon skulle jag hem till Svarige men jag hade hällre stannat här.
-Jag älskar dig också Sarah, sa han och log.







Kapitel 18 var detta! Lite kort men jag har inte tid idag med mer. Skola och match går tyvärr först. Även fast att jag gärna hade skrivit ett kapitel som var långt som en bok!!:))
Hoppas ni gillade det.
Om ni har några frågor eller något förslag så säg till! ;)
ha en bra dag!
KOMMENTERA OM NI GILLADE DET!(L)
Tack till alla som läser novellen. Jag blir sjukt glad. Underbart!:D



XXX

Postat av: johanna

Grymt som vanligt Ida :D

Postat av: Anonym

as bra meeer!! :D


Name:
Remember?

Email: (wont be published)

URL/Blog:

Comment: