Chapter 11

-Jag gillar verkligen dig, och han fick mig att le. Jag visste inte vad jag skulle säga och kände att jag blev väldigt generad.

-Jag gillar dig också, fick jag fram tillslut.

Han lutade sig fram över mig så att våra ansikten nästan rörde vid varandra.







Harrys’s POV

Jag börjer mig fram för att kyssa henne…

-Weehooo, skriker Louis som hoppar ut genom dörren. Typiskt Louis att förstöra allting när det är som bäst.

-Tack, sa jag och släppte taget om Louise. Jag såg på henne att hon blev lite besviken. Men det sa hon inte, hon tog min hand och vi gick in. I soffan satt Zayn, Cher, Liam, Niall och Sarah. Sarah reste på sig och sa:

-Det är nog dags att gå, och Niall reste sig upp och kysste henne. Han kysste henne som jag ville ha kysst Louise. Jag gav Louise, Cher och Sarah varsin kram och sedan gick dom.

-Att du alltid ska förstöra, sa jag och brottade ner Louis på golvet.

-Det var inte meningen, sa han och vi skrattade.

-Bättre tur nästa gång, sa Zayn och log.

Vi kollade klart på filmen don hade tittat på. Den var ganska tråkig.

Sedan la jag fram kläderna jag skulle ha på mig när vi lämnade Louise imorgon på flygplatsen. Jag, Louis, Niall och Sarah skulle åka imorgon klockan 7 för att lämna Louise.

Sedan gick vi och la oss. Jag var riktigt trött.





Sarah’s POV

-Så här nära, sa Louise med sitt huvud 1 centimeter framför mig.

Jag kunde inte annat att skratta. Klockan var halv 7 och vi var tvungna att åka till flygplatsen. Det tutade en bil utanför oss. Jag kollade ut genom fönstret och ut ur bilen kom Louis. Jag och Louise gick ner och slängde in hennes väska. Sedan hoppade vi in i bilen och åkte till flygplatsen. Det kändes lite tråkigt att Louise skulle åka, men hon skulle ju komma hit snart igen. När vi var framme klev vi ur bilen och fick springa in på flygplatsen. Louise lan gick snart så vi hann knappt säga hejdå. Jag gav Louise en stor kram.

-Jag kommer sakna dig jätte mycket, sa Louise.

-Jag kommer sakna dig med, sa Jag och gav henne en kram till.

Sedan fick hon en kram av Niall och Louis. När hon gick fram till Harry gav han henne en kram. Dom kollade på varandra ett tag.





Louise’s POV

Jag kollade rakt in i Harry’s ögon. Han log. Han böjde sig fram och kysste mig.

JAAAAA, tankte jag för mig själv. Jag kände hur jag blev generad och började le. Det gjorde Harry också. Sedan var det dags att gå. Sarah slängde sig runt min hals och sa:

-Jag visste det. Jag skrattade och klev ombord på planet. Jag kände hur tårarana kom. Jag ville inte åka hem. Inte nu när allt var perfekt. Jag skulle sakna Sarah och Harry så himla mycket. Jag skulle ju sakna dom andra med, men inte lika mycket.


Kort kapitel pågrund av att jag skall iväg hela dagen..
Bättre kort än inget. Nu måste jag dra! Ska spela match!!;)
ÄLSKAR MINA LÄSARE! LOVE

XXX

Name:
Remember?

Email: (wont be published)

URL/Blog:

Comment: