Zayn + ?

liz  ([email protected]) om Kommentar:):
awesome novell! men kan du skriva mer om zayn? jag dör om du inte skriver om zayn:D
15 December, 04:38

Jag antar att det är fler som vill att Zayn ska vara med?.. Och jag vill gärna också det men jag vet inte riktigt bad som ska hända med honom. Så nu tänkte jag såhär. Louis tycker att Zayn bara går och drar och att han skulle behöva en tjej. Så Louis fixar en dejt till Zayn.. Och nu vill jag att alla ni som läser novellen och vill vara hans dejt och kanske till och med bli hans tjej skriver en kommentar med erat namn och någonting om hur ni är och ser ut, vad nu gör på fritiden. Då kanske du är den nästa som är med i novellen! Lycka till!
Kram


XXX
Postat av: Evelinn

Jag skulle gärna vara med. Men kanske med ett annat namn för det skulle kännas konstigt annars, fast du väljer ;p jag har brunblondt hår och gröna ögon. På fritiden dansar jag och spelar innebandy ;)

Postat av: Miriam

Jaa, jag skulle jätte gärna vara med :D jag har blont hår med blåa ögon och på fritiden spelar jag fotboll och är med kompisar, haha! ;) x

Postat av: Therese

Jag är med!!!

Är rödhårig, naturligt! ej fejk ;) grön/blå ögon. Fritiden spenderas med vänner och framför tv-spel och dansar ibland xx

Postat av: Jasmine

Jag heter Jasmine, är född i sverige men kommer ursprungligen från Syrien och Palestina ( så har becksvart hår och mörkbruna ögon ) Min hy är rätt mörk och blir lätt solbrun.Jag har rätt långa och tjocka ögonfransar så behöver oftast inte mascara. Smink brukar jag inte anv. så mycket heller, kanske bara täckstift över finnar eller så xD jag talar flytande arabiska, engelska, svenska och lite franska. På fritiden brukar jag spela data, skriva noveller och sånt, va´ra med vänner och spana killar. Hahah! Älskar din novell! Och Zayn ♥.♥

Postat av: liz

Gör så att tjejen oxo får respektive!:D

Postat av: Johanna

Åhh jag vill vara med :D

Jag är från Sverige , har blå/gråa ögon , älskar att spela fotboll och att kolla på film med kompisar :D

Jag tycker zayn och Liam är snyggast av killarna , fast älskar alla killarna :D

Postat av: Hanna

Jag vill vara med ! :D Jag har brunt hår, mörkbruna ögon och på fritiden dansar jag och är med kompisar :D


Name:
Remember?

Email: (wont be published)

URL/Blog:

Comment: