Liam och Zayn's tjejer = någon av er!

Jag kan verkligen inte bestämma mig.. Shit"/ Men jag har bestämt att Liam också ska ha en tjej, så om det är okej så gör jag så här. 3 av er kommer få chansen att vara Zayn's tjej och 3 av er kommer få chansen att bli Liams tjej. Och den av er som har bästa motiveringen kommer jag välja!:)

Liam's tjejer:
Johanna
Evelinn
Miriam

Zayn's tjejer:
Hanna
Jasmine
Therese

Så nu tjejer är det bara att skriva den bästa motiveringen!
Lycka till(L)


XXX
Postat av: Therese

Varför jag ska vara Zayn flickvän!



Jag måste bara säga att din blogg är super grym! Jag tycker att jag är en person som skulle kunna passa in i novellen jätte bra utan att göra om vissa delar. Jag skulle bli sjukt glad om du valde just mig! Jag har aldrig fått något tillfälle att träffa dom :(... Lite synd tycker jag för jag älskar verkligen Zayn Malik!! Han är bäst, hihi. Skulle verkligen göra detta till min dag om du valde mig! Detta betyder verkligen jätte mycket för mig. Jag är en vardaglig tjej som älskar 1D inte för deras utseende utan för att deras drömmar ska gå i uppfyllelse. Jag bryr mig inte så mycket om mitt liv, bara dom får leva sin dröm så är jag lycklig. Jag göt liksom vad som helst för att dom ska lyckas med musiken!

Är de glada så är jag glad :D Älskar deras personligheter! Men bäst är Zayn! Hur han kan vara så lugn och social både framför och bakom kameran. Hans leende och blickar i bilderna! DÖR :P

Älskar hur han ser ut, hur han pratar, svimmar över att höra hans namn och dör när jag ser en bild på honom! :D



Hoppas att du väljer mig! Skulle betyda mycket även om det är i en berättelse om 1D<3 De kommer föralltid vara de som tog mitt hjärta <3 xx

Postat av: liz

efter det therese skrev så tycker jag att hon ska bli zayns flickvän! :) och snällaa snabbaa på kapitlet! kan knappt vänta! :D

Postat av: Johanna

älskar din novell och skulle blivit asglad om jag fick vara med i den :D



Extra glad om jag fick vara liams tjej , han är seriöst hur snygg som helst , första gången jag såg what makes you beautiful så höll jag på att dö av hur snygg Liam var i första solot , och har kollat på dem sekunderna han är med en miljon gånger säkert! Jag skulle blivit hur glad som helst om jag fick vara med i din novell eftersom det är den bästa novellen om 1D som jag läst , läser många fler men din är absolut bäst av alla!

Jag skulle göra vad som helst för att träffa dem!! Det hade kännts hur kul som helst att vara med i din novell , då hade det kännts som jag verkligen var med om det i verkligheten :D



Postat av: Evelinn

Jag har egentligen inte varit ett fan så jättelänge. Jag kallar mig inte för en directioner eftersom att folk påstår att folk som inte har gillat dem länge inte vet något om dem. Men jag har kollat igenom de flesta bloggarna, nästan alla videoklipp och förstår allt som en vanlig directioner gör. Jag älskar alla fem eftersom för att de har så olika bra egenskaper. Liam är så gullig, romantisk, omtänksam och ordentlig och jag tror att det skulle passa perfekt för klantiga, osäkra och flamsiga mig. Eftersom att när folk är för lika så blir förhållanderna ofta tråkiga. Hoppas att jag kan mäta mig med de andra tjejerna! ;)

Postat av: Evelinn

Okej jag känner att jag behöver rätta mig själv lite här. Jag har gillat dem och kollat på videos och bilder på dem ett långt tag. Men jag blev beroende och plågade mina kompisar med ett evigt tjat om dem för ungefär 1,5 månad sedan. OCh nu är 3 av dem besatta dem också! ;D

Postat av: Jasmine

Jag har läst din blogg sen kap 4 och älskar den verkligen. Varje gång dom vart i Sverige har mamma sagt nej till att få träffa dom. Jag har följt deras resa sedan min kusin visade deras auditioner på x-factor. Dom flesta gillar dom för deras utseende, men jag älskar deras underbara röster. Jag älskar alla lika mycket, alla är så anorlunda från den andra. Dom har fantastiska röster, och därför älskar jag dom. Zayn är nog min favorit för att han är muslim, just som mig. Ingen av oss äter griskött och så xD

Jag brukar alltid tävla i sånna här tävlingar men blir aldrig vald för jag inte passar, men jag skulle hoppa runt i hela lägenhetenom jag vann! Killarna ( 1D ) har hjälp mig med brokenhearts och allt, jag älskar dom. Du skulle göra mitt liv om jag vann!

Postat av: marina

För mig spelar det absolut ingen roll vems tjej jag blir utan både zayn och liam har bra personligheter, humor, egenskaper och deras leenden gah va söta dom e! Jag vet att båda skulle vara en perfekt pojkvän som bryr sig om en. Jag är så fascinerad över hur långt killarna har kommit och jag är verkligen stolt över deras framgång. Vem kunde tro att de skulle komma så långt på ett år? Jag verkligen älskar din novell, jag har läst den från första början och jag fastnade direkt. Haha jag lever mig verkligen in i novellen för de skulle vara hur kul som helst att lära känna killarna. Och nu kan jag leva mig in novellen och på något sätt känna att jag är med dem genom att jag är med i den. Så jag skulle bli hur glad som helst om jag fick vara någon av killarnas flickvän. Jag håller tummarna och hoppas att jag vinner! Vet du hur glad jag skulle bli hihi!

Postat av: Hanna

Jag skulle bli överlycklig om du valde mig som Zayns flickvän, dels för att han är mig favorit (inte bara för att han är så snygg så det finns inte, men jag älskar hans röst och hans personlighet, och allt helt enkelt haha ;)) och dels för att jag har tävlat i flera andra sånna här tävlingar, men aldrig vunnit .. Och jag skulle bli såhääääääääääääääääääär glad om jag vann !

Jag har aldrig träffat One Direction, men jag skulle dö om jag fick det haha .. ;) Och jag är så stolt över hur långt dom har kommit, på bara ett år !

Och jag älskar din blogg föresten, har följt den sen första kapitlet, och den är bäst helt enkelt ! :)


Name:
Remember?

Email: (wont be published)

URL/Blog:

Comment: