Lägger ner novellen!

Jag hoppas att ni läser mer än bara överskriften;) Så klart jag inte lägger ner!(L) aldrig!! Jag tänkte iaf börja skriva på ett nytt kapitel nu:) hoppas ni gilla det! Och om det är något ni saknar och vill ha med så skriv det i en kommentar! Yeah buddieeeeee seeee yaaaaa


XXX
Postat av: Therese

TJOOOOOHOOOOOO Längtar tills jag får lägga vantarna på nästa kapitel och läsa det!!Känner på mig att det kommer att vara awesome!! :D

Postat av: N

mitt hjärta hoppade över 1 slag när ja läste överskriften!!

längtar till nästa kapitell!!!

Postat av: Julia

Du, du får ALDRIG lägga ner novellen!

Den är så grymt bra =) Läängtar något förfärligt till nästa kapitel ^^ Ha det bra.

Postat av: Sanna

Åh, hoppas kapitlet kommmer snart! kan inte vänta längre! =P

Postat av: Julia

Höll på att dö utav shock när jag läste överskrivten! Men längtar tills nästa kapitel!


Name:
Remember?

Email: (wont be published)

URL/Blog:

Comment: