Chapter 43

-Ta en bild med denn också, sa han och gick fram till Bill. Han viskade något i hanns öra och sedan kom han tillbaka till mig. Harry tog sin hand under hakan på mig, stirrade rakt in i mina ögon.
-Jag älskar dig över allt annat, sa han och sedan kysste han mig. Jag hörde ljudet från Harrys mobil, "klick" sa det och en stund senare satt jag och Harry jämte varandra i bilen. Jag kollade på när Harry var inne på sin mobil. "Jag älskar dig @Lolloofficial" och så la han upp det och bilden på när vi kysstes vid skylten på twitter. Han kollade på mig och log.
-Jag älskar dig också, sa jag och log....



















Louis's POV

-Matilda, det är dags att vakna nu, sa jag när jag kom ut från duschen. Matilda satte sig upp i sängen och log mot mig.
-Om alla morgnar kunde vara som denna, sa hon sedan.
-Ja du, om det kunde vara så, sa jag och satte mig jämte henne i sängen.
-Detta är sista dagen. Jag åker hem till Sverige och du åker hem till London och packar för eran turne, sa Matilda och suckade.
-Mm, sa jag tyst.
-Men vi har några timmar på oss, sa Matilda och hoppade upp ur sängen.
-Dom ska vi ta vara på sa, jag och reste mig upp, gick fram till min resväska och tog fram ett par byxor och en randig t-shirt. Jag tog på mig det medans Matilda tog en snabb dusch. Sedan tog jag fram kläder till Matilda. När Matilda hade duschat tog hon på sig kläderna och sedan gick vi ner för att äta frukost. När vi kom ner satt Lollo och Harry på ett eget bord. Sarah, Niall, Liam och Zayn satt vid ett. Jag och Matilda tog också ett eget bord. Jag ville pratade med henne och umgås så mycket som möjligt innan hon åker hem. Vi gick och tog våra frukost och sedan satte vi oss ner vid bordet.
-Hur tycker du att det ska bli att åka på turne då, sa Matilda och log.
-Det ska bli jätte roligt, sa jag och log.
-Fast jag kommer sakna dig, sa jag sedan.
-Jag kommer sakna dig också!
-Men vi kommer ses snart igen.
-Mm, men Sarah ska med va?
-Yes, hon är vår "maneger" så nu ska hon göra allt jag säger. Om jag vill ha en cola så får hon hämta det, sa jag och log stort. Det fick Matilda att skratta.
-Stackars Sarah, hon kommer vara upp och springa hela tiden, sa Matilda.
-Ja, antagligen, sa jag och log.
Vi satt och pratade om allt möjligt och vi försökte planera in nästa gång vi kunde ses. Det kändes ganska jobbigt för det var nästan inga luckor alls. Vi hittade tillslut en långhelg som vi boka in att jag skulle åka över till Sverige. Niall, Sarah och Harry skulle säkert också vilja följa med. När vi hade ätit klart gick jag och Matilda upp på rummet och hämtade våra jackor. Innan vi gick packade vi ner det sista i väskorna och tog med oss dom ner till Bill. Han packade in väskorna i bilen och jag och Matilda tog varandra i handen och bestämde oss för att ta en promenad innan vi åkte. Niall och Sarah hade redan gått och Lollo och Harry hade bestämt sig för att stanna på rummet. Jag och Matilda gick ingen speciell väg vi bara gick och gick. När det hade gått en timma ringde Bill.
-Hallå, svarade jag.
-Matilda's plan går om en timma, det är dags att komma tillbaka nu, sa Bill lite stressat.
-Okej, sa jag och suckade. Jag la på och jag och Matilda gick tillbaka till hotellet. När vi kom dit stod Harry, Lollo, Zayn, Liam, Niall och Sarah utanför och väntade på oss. Vi hoppade in i bilen och Bill körde mot flygplatsen. När vi var framme tog vi våra väskor och gick in på flygplatsen. Alla följde med till Lollo och Matilda's gate. Ju närmare vi kom desto mer tänkte jag på hur länge jag och Matilda skulle vara borta från varandra. Jag ville helst inte tänka den tanken. Jag försökte att inte tänka på det men det gick inte. Matilda gick framför mig och pratade med Sarah. Jag kunde inte fatta att hon redan skulle åka hem. När vi kom fram till gaten kändes det som om jag skulle börja gråta. Mina ögon blev glansiga. Matilda kramade om Harry, Niall, Zayn, Liam och gav en extra stor kram till Sarah. Sarah var också ledsen att dom skulle åka. Man såg att det rann ner en tår från hennes kind. Jag förstod henne. Det var hennes allra närmaste kompisar och hemma i London hade hon nästan inga alls. Förutom mig, Niall, Harry, Liam och Zayn. Nu kom Matilda fram till mig. Hon log men jag kunde se att hon inte var glad. Jag kramade henne hårt. Jag kunde höra att hon snyftade.
-Jag kommer sakna dig, viskade hon.
-Jag kommer sakna dig också, viskade jag tillbaka.
Jag lyfte på Matildas huvud och kollade henne rakt in i ögonen. Dom var fyllda med tårar. Det var mina ögon också. Jag böjde mig framåt och kysste henne. När vi avslutade kyssen log Matilda. Nu log hon på riktigt.
-Jag älskar dig verkligen, sa jag och kramade om henne igen. Jag ville aldrig släppa taget.
-Jag älskar dig också, sa Matilda och kramade om mig också.
Där stod vi. På LAX i LA och kramade om varandra. Vi älskade varandra. Det kändes som om det var vi för alltid.










Lollo's POV

-Jag vill inte att du åker, sa Harry och kramade mig hårt.
-Jag vill inte åka, sa jag och en tår rann ner för min kind. Jag visste att det skulle ta ett bra tag innan jag fick träffa Harry igen. Harry la sin hand bakom mitt huvud och kysste mig. Det var en passionerad kyss. När kyssen avslutades kramade vi om varandra. Jag ville aldrig släppa.
-Nå går erat plan om 10 minuter, kunde jag höra Zayn säga. Jag kände hur ögonen fylldes av tårar igen. Jag och Harry släppte långsamt varandra. Jag tog min väska och jag och Matilda kollade på varandra och nickade. Det var dags att åka hem. Hem till Sverige. Jag och Matilda vände oss om och vinkade till allihopa. Jag kände hur en tår rann ner för min kind. Jag torkade snabbt bort den och vände på mig. Jag och Matilda steg på planet. Jag vände mig om en sista gång och såg hur Harry fortfarande stod och vinkade till oss. Jag vinkade tillbaka och sedan försvann jag bort så att vi inte kunde se varandra. Jag kollade på Matilda och hon såg också ganska ledsen ut.
-Det kommer bli bra Lollo, sa hon och vi gick in och satte oss på våra platser. Vi flög förstaklass. Jag lutade mig tillbaka i stolen och somnade. Jag önskade att när jag vaknade igen skulle jag vakna upp hemma hos Harry och att han satt på sängkanten och log mot mig.













Niall's POV

-Ska vi äta innan vi flyger? frågade Zayn och försökte lätta upp stämningen. Det var ganska stelt. Louis och Harry hade inte sagt något på en halvtimma. Dom satt bara där.
-Ja det måste i alla fall jag göra, sa jag och Sarah kollade på mig, suckade men hon log ändå.
Vi gick till Dunkin Donats. Jag tog en donats och en cola. Det gjorde Liam, Zayn, Harry och Louis också. Sarah hatade cola så hon drack fanta istället. När vi hade ätit upp våra donats och druckit upp våra drickor gick vi till våran gate. Planet var lite sent så vi fick vänta i ungefär 30 minuter innan vi kunde gå ombord. Jag satt jämte Sarah och Zayn. Första timmen spelade vi nintendo mot varandra men sedan somnade Sarah och jag satte på en film. Jag kollade aldrig klart på den. Någonstans efter halva filmen somnade jag.











Detta var kapitel 43!
Det var mest ett kapitel som kom i mellan två kapitel så det hade inte riktigt någon handling. Det var mest för att jag ska kunna börja på nästa. Jag hoppas att ni gillar det ändå:)
KOMMENTERA VAD NI TYCKTE!:)
Ha en bra kväll;)



XXX
Postat av: Jessica

lika bra som vanligt! :D

Postat av: Matilda

:'''''''''''''''''''''''(

Postat av: Julia

Bra som alltid =) Vill bara ha Meeer, mer, meeeer!

Postat av: johanna

det är sjukt att man kan tycka om en novell så mycket som jag tycker om din , helt otrolig bra :):):)

Postat av: Louise Rydberg

Jag vill inte lämna Haryy :((


Name:
Remember?

Email: (wont be published)

URL/Blog:

Comment: