Chapter 42

-Nej, rör mig inte, skrek jag men han verkade inte bry sig.
-Tyst nu, snälla, sa han och försökte kyssa mig.
Jag ropade på hjälp men ingen kunde höra mig. Jag hörde hur killarna sjöng Na Na Na ute på scenen. Dom hade säkert inte ens märkt att jag var borta.
-Snälla släpp mig, skrek jag. Plötsligt fick jag något hårt i huvudet. Jag skrek till och sedan svartnade det framför ögonen...
















Selena's POV

-Var är Justin? frågade Miley.
-Jag vet inte, sa jag och kollade mig omkring.
-Jag såg att han stod och pratade med någon tjej för ett tag sedan och efter det gick han där ifrån, sa en kille som jag inte kände igen.
-Jag går in och kollar, sa jag och gick in genom dörren och upp för trappan. Jag kunde höra någonting i ett rum lite längre bort och jag gick dit.
Jag drog sakta ner handtaget och öppnade dörren. När jag kommer in får jag syn på den där Matilda, tjejen som kom hit med One Direction. Jämte henne stod en kille. Jag kände inte igen honom men jag såg på Matilda att något var fel. Hon hade stängade ögon och killen slängde ner henne på golvet, puttade undan mig och stack.
-Va fan gör du, sa jag till killen. Jag sprang fram till Matilda och lyfte upp henne från golvet och sedan hjälpte jag henne att ställa sig upp. Matilda hade fortfarande stängda ögon och hon kunde inte stå av egen kraft. Jag drog med mig Matilda ut ur rummet och skyndade mig där ifrån. När vi kom ner för trappan vände jag mig om och kollar på Matilda. Jag såg hur rädd hon var. Hon skakade och hennes ögon var fyllda av tårar. Jag gav henne en kram.
-Följ med här, sa jag och tog tag i Matilda's arm och gick mot köket. När vi kom dit tog jag fram ett glas och fyllde det med iskallt vatten.
-Hur är det, frågade jag när jag gav Matilda glaset.
Hon skakade på huvudet och nu började hon gråta. Jag kramade om henne igen. Nu kom Sarah ut i köket.
-Matilda! Jag har letat efter dig överallt, sa hon chockat när hon fick syn på oss.
Hon märkte inte att Matilda var ledsen. När hon såg det blev hon genast orolig.
-Vad är det som har hänt, sa hon och kollade på mig.
Jag tog med mig Sarah en bit bort och berättade vad jag hade sett. När jag hade berättat skyndade sig Sarah fram till Matilda och slängde sig runt hennes hals. Jag stod kvar en stund och sedan gick jag fram till dom.
-Ska jag hämta Louis, viskade jag till dom.
-Nej gör inte det. Jag vill att han ska ha det kul ikväll, Sarah kan berätta det senare, sa Matilda och torkade bort en tår.
-Säkert? frågade Sarah och kollade på Matilda. Hon nickade.
-Jag behöver bara låna en toalett så är det lugnt, sa hon och jag visade tjejerna till en av alla toaletter. Jag och Sarah följde med in och vi hjälpte Matilda att ta bort mascaran som hade runnit ner under ögonen och på kinderna. När vi var klara gick vi ut igen. Matilda låssades som om inget hade hänt, men man märkte att hon fortfarande var rädd. Klockan började närma sig 12 och det var dags för fyverkerier. Jag, Sarah och Matilda tog på oss våra jackor och gick ut. När vi kom ut kom Niall, Louis, Harry, Liam och Zayn också. Efter en stud kom Justin också. Vi stod och kollade på fyverkerierna. Det var vackert. Vi stod och kollade på fyverkerierna en lång stund och sedan sköts det inte upp så många mer. När klockan började närma sig 3 åkte Sarah och Niall hem. Dom verkade trötta. Men Matilda, Lollo, Zayn, Harry, Louis och Liam var kvar. Vi satt i en soffa och pratade. I mellan åt var vi uppe och dansade. Hela kvällen höll jag ett öga på Matilda.














Niall's POV

Jag och Sarah satt i bilen på väg tillbaka hotellet. Klockan började närma sig halv 4. Jag var ganska trött. När vi kom fram till hotellet gick vi upp på vårt rum. När vi kom innanför dörren vände sig Sarah mot mig och kysste mig. Det började med en vanlig kyss men den blev allt mer passionerad. Jag drog sakta ner dragkedjan på Sarah's klänning och sedan drog jag ut hårspännena ur hennes hår. Sedan drog hon av sig sina skor och vi la oss i sängen. Sarah drog av mig min kavaj och knäppte upp knapparna på min skjorta och bara en liten stund senare var alla kläder av....

Jag älskar dig, viskade jag innan vi somnade. Jag var helt varm i hela kroppen. Fast jag hade en liten hemsk känsla. Tänk om Sarah skulle bli gravid denna gången. "Nej, det är klart hon inte ska" tänkte jag och sedan somnade jag med armen om henne.
-älskar dig, viskade jag.
-älskar dig också, viskade Sarah tillbaka.











Matilda's POV

Jag, Louis, Harry, Liam, Lollo och Zayn satt i bilen på väg hem. Louis kramade hårt om min hand. Jag kollade på honom och han log. Jag log tillbaka. Jag och Selena hade berättat för Lollo om vad som hade hänt och jag såg på hennes blick att hon ville att jag skulle berätta. När vi var framme vid hotellet var klockan 5 på morgonen. Louis la armen om mig och vi gick in på hotellet. Då ryckte Lollo tag i min arm och stannade mig.
-Matilda, kan jag få säga två ord till dig, sa hon och log stelt. När Louis inte gick där ifrån suckade Lollo.
-Privat, sa hon och drog mig åt sidan.
-Du måste berätta Matilda, viskade hon.
-Jag ska, sa jag och drog mig loss från Lollo's grepp.
-Bra, ropade hon efter mig när jag tog Louis hand och vi gick upp på vårt rum. När vi hade kommit upp och stängt dörren bakom oss kollade Louis på mig fundersamt.
-Vad var det som var bra, frågade han.
-Inget, sa jag och kollade ner i golvet.
-Jag fick ett sms av Selena, jag vet vad som har hänt, sa Louis och höll upp sin mobil.
Jag kände hur det rann en tår ner för min kind.
-Det är ingen fara nu, jag är ju här, sa Louis och kramade om mig.
-Jag älskar dig, fick jag fram när jag grät. Jag och Louis somnade med kläderna på. Jag grät enda tills att jag somnade. Jag pressade mitt huvud mot Louis bröst.
-Jag älskar dig också, sa Louis innan jag somnade. Jag kände mig trygg.
















Lollo's POV

-VAKNA LOLLO, ropade Harry och jag flög upp ur sängen.
-Va, vad är det Harry, sa jag när jag hastigt satte mig upp.
-Idag är sista dagen, du och jag ska göra en massa kul och jag tänker inte låta en sekund gå till att sova, sa Harry och log stort.
Jag kollade på klockan och den var redan 3. Vi hade kommit hem tidigt imorse. Jag gnuggade mig i ögonen och klev upp ur sängen.
-Jag har tagit fram kläder till dig, Gå in i duschen och klä på dig sen. Skynda dig, sa Harry och la mina kläder på en stol. Jag skyndade mig in i duschen och tvättade håret. När jag var klar skyndade jag mig ut. Jag fönade håret och sedan tog jag på mig mina kläder.
-Vad ska vi göra då, sa jag och kollade på Harry com tog på sig sina skor.
-Massa roliga saker som du kommer att gilla, sa han och log.
Jag tog på mig min jacka och satte på mig ett par solglasögon och sedan gick jag och Harry ut. När vi kom ut utanför hotellet såg jag inte vår bil någonstans. Harry började gå. Detta var första gången någonsin han valde att gå utan att någon tvingade honom. Han hatade att gå om han inte behövde. Hand i hand gick jag och Harry runt i alla olika affärer. Vi shoppade lite och sedan gick vi till en restaurang och åt. Jag var jätte hungrig. Vi satt inne på restaurangen ett tag och när vi hade ätit väntade det en bil på oss utanför. Vi hoppade in i bilen och åkte mot "en överraskning" som Harry inte tänkte berätta var det var. När vi hade åkt upp för en lång backe stannade bilen. Jag kollade ut genom fönstret och fick syn på den stora Hollywood skylten. Jag gick ut ur bilen och Harry tog min hand. Han bad mig ställa mig framför skylten och han tog några kort.
-Jag vill ha minnen, sa han och log.
-Sedan gav han kameran till Bill, och bad han ta några kort på oss. Bill tog några biler och sedan gav Harry sin mobil till Bill.
-Ta en bild med denn också, sa han och gick fram till Bill. Han viskade något i hanns öra och sedan kom han tillbaka till mig. Harry tog sin hand under hakan på mig, stirrade rakt in i mina ögon.
-Jag älskar dig över allt annat, sa han och sedan kysste han mig. Jag hörde ljudet från Harrys mobil, "klick" sa det och en stund senare satt jag och Harry jämte varandra i bilen. Jag kollade på när Harry var inne på sin mobil. "Jag älskar dig @Lolloofficial" och så la han upp det och bilden på när vi kysstes vid skylten på twitter. Han kollade på mig och log.
-Jag älskar dig också, sa jag och log.












Kapitel 42 done?:)
Hopps ni gillar det(L)
KOMMENTERA VAD NI TYCKTE!
p.s i love you all(L)


XXX
Postat av: Matilda

asdfghjklkjhgfdsdfghjk! Grät när jag läste mitt POV haha tönt. Men fyfan vad bra!!! ♥

Postat av: Therese

snyft!!! as braaaaa!! längtar efter mer <3

Postat av: Anonym

Jätte bra :)x



Har precis börjat med en egen novell, har inte hunnit hända så mycket ännu men skulle vara kul om du kommenterade vad du tycker :)

Postat av: Jessica

Jätte bra! :D

Postat av: Anonym

as bra meer!!

Postat av: Johanna

bra som alltid!

Postat av: Marina

Skriv meera! :D

Postat av: Anonym

sv; skulle vara jätte snällt om du länkade :D då kan jag länka dig också! :)x

Postat av: Julia

Såå bra! =D

Gulligt att dem slutade med "jag älskar dig också"^^


Name:
Remember?

Email: (wont be published)

URL/Blog:

Comment: