Chapter 38

Vi låg där och pratade en lång stund. Lollo och Harry hade åkt hem. Klockan närmade sig 7 på kvällen och vi hade legat här och pratat hela dagen. Det kändes som om jag just kom hit. Nu kom en sjuksköterska in i rummet.
-Louis, du kan åka hem nu, sa hon och log.
Louis reste sig upp ur sängen och tog på sig sina vanliga kläder som låg på en stol. När han hade tagit på sig sina kläade och vi skulle gå drog Louis mig tätt intill honom och kysste mig. Det var en helt perfekt kyss. Det var det perfekta slutet på denna dagen. Jag hade ett leende på läpparna ända tills jag gick och la mig...













Louis's POV

Jag vaknade nästa morgon av att Matilda reste sig upp ur sängen och smög ut ur rummet. Jag låg kvar i sängen en stund och sedan gick jag mer till köket. I köket var alla utan Sarah och Niall.
-Idag ska vi packa, sa Harry som satt i köket med Lollo i knät.
-Ja, just det. Vi åker imorgon, sa Zayn.
-Men vi måste äta först, sa Niall som kom in i köket.
-Vi kan väl göra frukost och sedan äta, sa Harry och gick fram till kylskåpet.
Vi ställde oss och började laga frukost. Det tog ett tag och det slutade med att jag, Matilda och Lollo satt i bilen på väg till Breakfast Food, ett café med frukost mat. Vi köpte med, pannkakor, ägg & bacon och sedan åkte vi vidare till Milkshake City. Jag var ju tvungen att visa Matilda Londons bästa Milkshake bar. Vi köpte med 8 Milkshakes hem. När vi kom hem satt Niall och Sarah i soffan.
-Frukost, ropade jag och gick ut i köket. Sarah och Niall kom aldrig till köket när vi hade suttit oss för att äta. Jag gick ut till dom och båda hade somnat i soffan. Jag skyndade mig ut i köket och hämtade 2 plastglas med vatten. Jag gick ut till Niall och Sarah igen. Sarah låg på rygg och Niall låg över henne på mage. Jag ställde ena glaset på Niall's bakhuvud och det andra glaset hade jag i fall det första skulle misslyckas.
-Niall, det är pannkakor i köket, viskade jag i hans öra och han ryckte till. Allt vatten rann ut över både Sarah och Niall.
-Fan, skrek Sarah och sprang efter mig. Jag hade glömt att ta med mig det andra glaset med vatten och Sarah kastade det på mig.
-Neeeeej, skrek jag och skrattade.
Sarah och Niall gick upp och böt om. Det var bara min tröja som hade blivit blöt så jag tog av mig tröjan och bestämde mig för att äta i bar överkropp. Jag gick ut i köket.
-Ta på dig en tröja din bög, sa Zayn och alla skrattade.´
-Nej, jag vet att Matilda gillar detta, sa jag och blinkade till henne.
Vi satte oss och börjde äta. Maten hade börjat kallna men det var gott ändå. Jag var riktigt hungrig. När vi hade ätit gick jag och Matilda upp till mitt rum och Matilda hjälpte mig att packa. Det tog ett tag. Jag ville ta med mig chinos och espandrillos men Matilda sa att det var för kallt, så jag packade mer både espandrillos och andra skor. Det tog ungefär en timma innan jag hade packat klart. Jag och Matilda satte oss ner på min säng.
-Kan vi inte gå och hyra en film, sa Matilda och la sig ner i sängen.
-Jo, men jag kan ju kolla med dom andra vad dom ska göra, sa jag och kysste henne. Sedan reste jag mig upp och gick till Harry.
-Vad ska ni göra när ni har packat färdigt, sa jag när jag kom in i rummet och fick syn på Lollo och Harry som stod och drog i en och samma tröja.
-Oh, ja vi hade tänkt att vi skulle gå ut och äta och sedan komma tillbaka hit och ha huset för oss själva, sa Harry och blinkade åt mig. Jag fattade exakt vad han menade och jag log retsamt tillbaka.
-Okej, men då går vi andra på bio då, sa jag och gick ut ur rummet. Sedan gick jag till Zayn och Liam som satt och kollade på tv.
-Följer ni med på bio senare, Lollo och Harry ska ha huset för sig själva, sa jag och Zayn nickade.
-Visst, sa Liam och höll med Zayn.
Då kom Sarah in i tv rummet och slängde sig i soffan.
-Jag och Niall följer också med, sa hon innan Zayn hade puttat ner henne på golvet.
-Bra, sa jag och gick tillbaka till Matilda.
Jag la mig i sängen jämte henne. Vi låg där en stund.
-Skulle vi hyra, film sa Matilda plötsligt och satte sig upp.
-Nej, vi ska gå på bio istället och Harry och Lollo skulle gå ut och äta.
-Jaha, men klockan är redan 5. Jag går in och hjälper Lollo med lite grejer , sa Matilda och reste på sig och gick mot dörren. Jag skyndade mig upp ur sängen, ryckte tag i Matildas tröja och tryckte upp henne mellan väggen och mig. Sedan kysste jag henne passionerat.
-Nu kan du få gå, sa jag och log.
Matilda lämnade rummet med ett leende. Jag slängde mig i sängen av lycka. I samma sekund kom Harry in.
-Louis, vad ska jag ha på mig när jag och Lollo ska ut och äta, sa han och kollade chockat på mig som låg och rullade runt i sängen.
-Upprullade chinos och espandrillos så klart, sa jag och log.
-Neej, sa han och skrattade.
-Okej, men ta bara något som du brukar ha på dig, hon gillar dig för den du är och inte för vad du har på dig, sa jag och log.
-Ja, det kanske hon gör. Matilda måste verkligen gilla dig för den du är.. För kläderna kan hon bara inte tycka om, sa Harry och blinkade samtidigt som han lämnade rummet.
-Det är inget fel på espandrillos, skrek jag efter honom och jag hörde hur han skrattade lite för sig själv.












Matilda's POV

-Och vad är du så glad för, sa Lollo när jag kom in i Harry's rum. Lollo satt på golvet och hade en hel hög med kläder jämte sig.
-Halloj tjejor, vad händer, sa Sarah som kom in springandes i rummet och slängde sig i Harry's säng.
-Jag vet inte vad jag ska ha på mig i kväll, sa Lollo och såg lite ledsen ut.
-Men du kan ju ha kondomen som ligger här i sängen, sa Sarah och vi skrattade. När Sarah var trött sa hon lite allt möjligt.
-Nej, men seriöst, sa Lollo och kollade strängt på både mig och Sarah. Jag såg hur Sarah kom på något och hon skyndade sig att resa på sig och gå iväg.
Efter några minuter kom hon tillbaka. I handen hade hon två klänningar.
-En fågel viskade i mitt öra att ni skulle på en fin restaurang, sa Sarah och blinkade till mig.
Sarah höll fram klänningarna. En svart och en mörk blå. Den svarta var en lång klänning. Den hade armar och hade bar rygg. Den blåa var en kortare vatiant. Den svarat passade Lollo mer i stilen så hon bestämde sig för att ha på sig den. Sedan gick jag, Lollo och Sarah in i badrummet. Jag hjälpte Lollo med sminket och Sarah fixade hennes hår. Sarah lockade Lollo's hår och sedan drog hon bak en del av håret och fäste det med två fina spännen. När Lollo var färdig fixad ropade Harry på henne. Lollo tog mig och Sarah under armen och vi gick sakta mer för trappan. Där nere stod Harry. Han tappade hakan när han fick se Lollo.
-Du är så vacker, sa han och Lollo log med sitt största smile.
Harry och Lollo tag varandra i handen, kysstes och sedan gick dom. Precis innan Lollo försvann ut genom dörren vände hon sig om, gjorde tummen upp och mimande "tack" med läpparna.
Jag och Sarah kollade på klockan. Vi hade lovat killarna att vi skulle vara klara för att gå klockan 7. Klockan var 10 i 7 och jag och Sarah kollade på varandra.
-Aaaaaaaaah, skrek vi samtidigt och sprang i full fart upp på Sarah's rum. Vi började rota runt bland hennes kläder, testa olika plagg, ta på och ta av, sminka oss, fixa håret, byta kläder om och om igen ända tills att det var perfekt. Precis när vi var klara hör vi Niall ropa på oss. Vi springer ner för trappan och tar på oss jacka och skor. Sedan skyndade vi oss ut. När vi fick syn på killarna stod dom och väntade på oss vi bilen. Alla hade gjort sig i ordning. Dom var riktigt snygga. Jag gick fram och jag och Louis möttes i en perfekt kyss. Sedan hoppade vi in i bilen och åkte iväg mot bion. I bilen satte jag på Na na na och jag och Sarah sjöng högt och så falskt vi kunde hela vägen. När vi var framme hade vi inte alls lång tid på oss innan bion började. Vi gick och ställde oss i kön.
-Vad vill du ha älskling, sa Louis och la armen om mig.
-Popcorn, sa jag och lutade mitt huvud mot hans axel.
När vi kom fram till kassan beställde Louis en stor popcorn och en stor dricka med två sugrör. Sedan väntade vi på att dom andra skulle beställa och sedan skyndade vi oss in i bio salongen. När vi kom in hade reklamen precis börjat. Vi smög in och satte oss på våra platser. Efter ett tag började filmen.












Lollo's POV

Jag och Harry hade precis ätit upp. Han kollade mystiskt på mig.
-Vad är det Harry, sa jag och log.
-Inget, sa han med sin sexiga röst.
Jag kände hur mycket jag bara ville åka hem och vara ensam med honom. Helt ensam.
-Dags att gå, sa Harry och reste på sig. Harry betalade och sedan gick vi ut och satte oss i en taxi som skulle köra oss hem. Vi hade lovat Bill att han skulle få följa med dom anda på bion och ta lite ledigt. Jag mötte Harrys blick och vi möttes i en perfekt kyss. Den började lugn men blev mer och mer het. Vi hånglade hela vägen hem, enda fram till dörren inne i hallen enda tills vi var uppe på Harry's rum. Då började Harry dra ner dragkedjan på min klänning och jag började knäppa upp knapparna på hans skjorta. Han knäppte upp min bh och jag drog ner blixtlåset på hans byxor. Harry mötte mig med en frågande blick och jag nickade. Harry började långsamt dra ner mina trosor och dom var snart av.

En stund senare låg vi där och kollade varandra rakt in i ögonen. Harry log. Det gjorde jag också. Vi skulle precis mötas i en kyss när ytterdörren öppnades. Vi hörde Niall och Zayn på nedre våningen och vi fick genast panik. Vi hörde hur dom var på väg upp för trappan. Jag och Harry flög upp ur sängen och drog på oss ert första vi kunde hitta. Jag tog på mig ett par gråa joggingbyxor som låg på golvet och en grön tröja som jag drog ut från Harry's garderob. Jag slängde ett par byxor till Harry som han tog på sig. Jag gick tillbaka till sängen och i samma sekund som dörren in till oss öppnades.
-Det är mackor där nere om ni vill ha, sa Niall som nu stod i dörröppningen.
-Okej, vi kommer, sa jag medans jag gick ut ur rummet och in i badrummet. Jag tog en varm dusch. Efteråt virade jag in håret i en handduk och tog på mig en morgonrock och gick ner i köket. Alla stod och år mackor och drack mjölk när jag kom ner. Jag tog ett glas mjölk och satte mig ner på en stol. Vi var i köket och pratade en stund. Niall och Sarah gick upp och la sig. Sedan gick Louis och Matilda. Zayn och Laim gick ut i vardagsrummet och to med sig Nintendo ds upp på sina rum. Då var det bara jag och Harry kvar. Harry kom fram till mig och lyfte upp mig. Han lyfte mig hela vägen upp till vår säng. Sedan somnade vi. Jag somnade tätt intill Harry. Jag låg så nära så att jag kunde höra hans hjärta slå.
-Jag hör ditt hjärta slå, viskade jag.
-Det slår för dig, viskade Harry tillbaka och kysste mig på pannan.












Detta var kapitel 38!
hoppas ni gillade det!:)
Det hade varit kul med några peppande kommentarer!;)
Ha en bra kväll :)
Föråt för det kom så sent men internet har dampat och jag har fått skriva om Lollo's POV flera gånger.. Hoppas det duger iaf!:)



xxx
Postat av: Evelinn

Herregud, grymt! :)

Postat av: Matilda

Awesooooooomeeeeeee herregud

Postat av: Looollo

Ida?!?!?!?!

Ahhsdjudhakahsndjdkdjsnenjdndlskshdhshe det

Var det bästa kapitlet du gjort!!

Så jäge oss ett till kapitel om Mig och Harry nu :d

Postat av: johanna

åhh herregud va bra , det bästa kapitlet hitils , ryser i hela kroppen!

du skriver grymt!!

Postat av: Miriam

Bäästa kapitlet!!! :D



Jag ÄLSKAR verkligen slutet, så himla gullligt!!! :)


Name:
Remember?

Email: (wont be published)

URL/Blog:

Comment: