Dododooooo I´m Back!

Nu har jag bestämt dig! En ny novell kommer att börja skrivas! TIPSA ALLA DIRESCTIONERS!
NYTT KAPITEL SÅ FORT SOM MÖJLIGT! :D
HAPPY FACE?
aaaaaaaaaaaaaaaaahh



XXX Ida
Postat av: Therese

TJOOOOOOOOHOOOOOOOO DU ÄR TILLBAKA!!!!

Postat av: Li

Hejhej!
Jag skulle bara säga att jag är med i en tävling (final faktiskt) i asos och tävlar med topbloggarna såsom vadfanskajagheta, sarah tjulander, viktor frist, vicky osv och jag behöver all hjälp jag kan få. Jag behöver så många klicka på denna länk som möjligt: (http://www.mylovebasket.com/se/redirect?catalog_id=2126466&referer=3751782&rel=link) och nu ber jag dig att posta något om det? Kan vara t.ex. i slutet av ett inlägg. Tack på förhand! :)

- jag ber om ursäkt ifall du inte gillar såna här kommentarer -

Postat av: li

Hejhej!
Jag skulle bara säga att jag är med i en tävling (final faktiskt) i asos och tävlar med topbloggarna såsom vadfanskajagheta, sarah tjulander, viktor frist, vicky osv och jag behöver all hjälp jag kan få. Jag behöver så många klicka på denna länk som möjligt: (http://www.mylovebasket.com/se/redirect?catalog_id=2126466&referer=3751782&rel=link) och nu ber jag dig att posta något om det? Kan vara t.ex. i slutet av ett inlägg. Tack på förhand! :)

- jag ber om ursäkt ifall du inte gillar såna här kommentarer -


Name:
Remember?

Email: (wont be published)

URL/Blog:

Comment: