Tack för tiden!

Hej!
Nu är det så att jag slutar skriva på denna bloggen. Jag har börjat en ny novell med två av mina kompisar på directionfanfic.blogg.se! Så om ni vill fortsätta läsa en novell som jag är med och skriver så kan ni gärna kolla in där! Slutet på novellen kommer upp ikväll och det är min kompis Matilda som har hjälpt mig att skriva det (hon är även en av tjejerna på den nya bloggen) eftersom att jag inte har haft så mycket tid nu... Så kolla in lite senare så får ni läsa slutet på novellen. Stort tack till alla som har läst och kommenterat och jag hoppas att ni följer med mig till den nya bloggen.
xx. Ida

Postat av: Johanna

Denna novell har varit as bra , jätte bra skrivit av dig

! kommer absolut att fortsätta läsa den nya , spännande :):)

Postat av: Anonym

ni får lägga ut nya kapitel på " http://www.directionfanfic.blogg.se

ni har inte uppdaterat på en längre tid,.

kram:)


Name:
Remember?

Email: (wont be published)

URL/Blog:

Comment: