Så här är det! Behöver er hjälp!

Ja, även fast ni vill eller inte så tänker jag bara säga vad jag har för tid och vad som kommer att hända! Just nu har jag inga idéer. Det står helt tomt. Jag vet inte om jag klarar att ha novellen själv. Jag vill inte göra er besvikna för ni som läser och kommenterar gör verkligen mig super glad. Ibland kan en enda kommentar göra hela min dag. Göra så jag får ett leende på läpparna. Jag kommer ihåg när mina kompisar kom till mig och sa att dom läste en 1D novell och jag sa till dom att jag aldrig någonsin skulle läsa någon himla novell och vem trodde då att jag skulle skriva en egen. Och i början. Dom första dagarna, när jag hade 5-10 som läste novellen kommer jag ihåg att jag kände mig stolt. Riktigt stolt. Sedan blev det fler och fler som började läsa och kommentera. Det betyder verkligen mer än vad man kan tro!
Det jag vill komma fram till (som man inte kan se) är det att jag behöver någon som hjälper mig! Någon som vill hjälpa mig med kapitlen. Så om det är någon som läser och vet vad som händer och vad som har hänt, någon med bra fantasi och någon jag kan lita på vill vara en del av novellen. Vet inte hur jag ska säga det men äga halva novellen eller vad jag ska säga;) så skriv en kommentar så kontaktar jag dig på ett eller annat sätt!


XXX

Postat av: pernilla

hejsan, har faktiskt länge tänkt på att skaffa en egen novell men det har inte blivit så. jag har följt din novell från början & tycker den är skit bra, skulle kunna tänka mig att hjlpa mig om du vill? :)

du kan maila mig om mer info om mig osåvidare [email protected] kram!!

Postat av: Matii

Du kan alltid fråga mig om idéer men jag kan inte skriva heheeh det vet du :) <3


Name:
Remember?

Email: (wont be published)

URL/Blog:

Comment: