Inte Så Bra Minne

Jag minns inte detta själv eftersom jag aldrig riktigt har läst igenom novellen. När jag har skrivit ett kapitel glömmer jag vad jag har skrivit..;) men iaf, har jag skrivit om Lollos och Matildas familjer innan? Jag minns seriöst inte det, så om det är någon som kommer ihåg, säg till:)

Ida

Postat av: Linnea

nej jag tror inte det men jag tycker att du ska fortsätta med det andra :)

Postat av: Anonym

Asså ni borde snacka mer innan Pernilla publicerar? För hon vet ju inte vilka ideer du har haft osv!

Postat av: Julia

Inte vad jag kommer ihåg...

Men jag tycker att Novellen är jättebra, så förstsätt bara Tjejer, Ni gör ett grymt jobb =D

Postat av: Linnea

när kommer nästa kapitel?

Postat av: Louise

Omg, jag älskar er tjejer! Ända sen Louise "Lollo" kom med! Jag heter(som ni ser) också Louise o kallas för Lollo och bor också i sverige. Harry är min absoluta favorit så TACK :D hihih


Name:
Remember?

Email: (wont be published)

URL/Blog:

Comment: