Förlåt om ni tycker jag gnäller..

Jag borde inte gnälla. Pernilla har det jätte jobbigt och hon är helt underbar som ställer upp så för sina kompisar! Men nu är det så att mitt schema är proppat med träningar, läxor och matcher. Denna veckan tränar jag 7 gånger på 5 dagar, 2 matcher och ett regionsläger. Och har dessutom en hel hög med läxor jag inte ens har börjat med. Känner mig sjukt stressad, och taskig mot er. Ville bara säga detta! Man vet aldrig när nästa kapitel kommer! Vi får hoppas på snart iaf!:)

XXX Ida

Postat av: Julia

Åh, Ja vissa perioder är det stressigt, Förstår dig.

Men jag älskar verkligen bloggen/novellen så jag hoppas verkligen att du får lite mer tid över snart =) xx ha det bra



Postat av: Therese

Skolan och träningar går före allt!! Jag stannar kvar! :)


Name:
Remember?

Email: (wont be published)

URL/Blog:

Comment: