Ert beslut!

Jag sitter här hemma och funderar på om jag verkligen har tid eller inte.. Men jag tänkte fråga er om hut ni tycker jag ska göra! Så här ligger det till, förut la jag upp ett kapitel nästan varje dag, iaf till en början var det så. Jag fick höra av många att det var bväldigt bra och så. Men nu tänkte jag kanske starta en ny novell men då kansek jag har så att det blir lite längre kapitel 1-2 stycken i veckan? Verkar det som en bra idé? Jag tycker ni kan kommentera vad ni tycker om det och om ni har några egna förslag. Jag vill också veta om vem det ska handla om, och om det ska handla om en eller alla osv.
Ha en grymt bra dag och kommentera gärna!



XXX Ida
Postat av: jsh

Det vore jättekul om det blir en ny novell! :D

Postat av: Evelinn

Jaa det skulle vara jättekul om du började igen. Det gör inget om det bara blir några i veckan. Bara du börjar skriva igen så blir jag glad för du är så grym på det! Skulle vara jättekul om jag och Therese (hette hon så?) fick vara med igen eftersom att vi knappt hann vara med i den förra, men det är bara ett förslag (a) :) Kram! xx

Postat av: Sofia

Det skulle vara JÄTTEKUL!



Kram&Puss

Postat av: Therese

Håller med Evelinn och de andra! Bara du kommer att skriva så blir jag nöjd! Har saknat din novell!! Hur du skriver och den underbara känslan man får när man läste varje kapitel om och om igen!!



Jag tycker det är en jätte bra idé!!

Samt kan jag och Evelinn vara med lite kanske? ;)

Postat av: Anonym

det gör inget om du börjar på en ny novell!!!


Name:
Remember?

Email: (wont be published)

URL/Blog:

Comment: