Personligt

Ni undrar säkert vart det nya kapitlet är.. Även fast än att jag har jullov så har jag fullt upp. Idag är det träningar och jag ska iväg till mormor. Imorgon måste jag förbereda mig inför i övermorgon för då ska jag ovän på distriktsläger och inte långt efter det är det regionsläger. Och som ni förstår vill jag verkligen att det ska gå bra och jag sätter alltid för mycket press på mig själv. Men som sagt hoppas jag att nya kapitlet snart kommer!
Tom på idéer.. haha!
Ha en bra dag!


XXX
Postat av: Julia

Jag förstår dig. Du har ju ett liv liksom, det é okej =)

Glad att du ens skriver överhuvudtaget, du är skiiitduktig. Det här är den bästa 1Dnovellen jag vet :)

Längtar i alla fall till nästa kap.

Ha det bra^^

Postat av: Therese

Ta den tid du behöver!! Alla har ett liv som man ska utnyttja!!!



Enjoy the trip!! :D

Postat av: Matilda

LYCKA TILL STAAAAAAR ♥

Postat av: Anonym

Men sa du inte att det skulle hända något mellan Niall och Sarah?

Postat av: Anonym

Det gör inget om det tar lite tid så länge du skriver små inlägg och visara att du lever:P

Kolla in den här bloggen förresten. Läs och ni kommer inte ångra er den är lika bra som eran:)

http://onednovel.blogg.se/


Name:
Remember?

Email: (wont be published)

URL/Blog:

Comment: