Om nästa kapitel

Jag har börjat skriva på nästa kapitel nu:) Jag har inte kommit långt direkt men hjälper ni mig med det jag sa förra inlägget så kommer nästa del snart upp:) Tack alla Goa läsare, ni betyder mycket(L)
Ha en bra kväll:)
P.S Jag slutar skolan imoron, äntligen JulLov!:D


XXX
Postat av: Evelinn

Åh, längtar tills nästa kapitel! <3

Postat av: Miriam

Skriv I 110km/h för jag längtar du är jätte bra och skriv ett långt ett jätte långt

Postat av: Therese

skriver samma som Evelinn och Miriam!

skriv super duper snabbt så vi kan få nästa kapitel! längtar! :D

Postat av: Julia

Åh, vad jag längtar, kan inte hålla mig längre nu! =D Du är ju Bäääst. Hoppas det kommer snart ^^



God Jul på er allihopa! <3 Ha en 1Derful Jul

Postat av: HANNAH

JAYY :) Har också jullov...

Skriv mer, allt du skriver blir perfekt =)


Name:
Remember?

Email: (wont be published)

URL/Blog:

Comment: