Chapter 49

Där i dörröppningen stod han. Min livs kärlek. Liam. Liam Payne. 
-Hej tjejer, sa han och log.
-Kom in, sa han sedan och log mot mig. Bara mot mig.
Jag blev varm i hela kroppen och log tillbaka.








Therese's POV

Jag gick bara några centimeter bakom Sarah. Jämte mig gick Evelinn. Jag hade ingen aning om hur det skulle se ut så jag kollade mig omkring noga för att se hur allt såg ut. Vi gick in i ett rum. Egentligen ville jag bara kolla ner i marken men jag ville inte verka otrevlig. När vi väl kom in kollade jag mig omkring. Där satt dom. I en soffa och pratade. När vi kom in i rummet kollade alla upp och det blev tyst.
-Hej killar, sa Sarah och log åt både oss och killarna.
-Detta är Evelinn och Therese. Dom ska praoa här, sa Sarah och blinkade åt oss. Jag kollade på Sarah och sedan på killarna igen. Närmast mig satt Louis. Han ställde sig upp och hälsade på mig och Evelinn. Sedan kol Harry och Niall. Vi hälsade på alla och sedan var det bara en kvar. Zayn. Han reste sig långsamt upp ur soffan och kom mot oss. Först hälsade han på Evelinn. Han tog i hand med henne och sedan vände han huvudet mot mig. Han började då le lite mer och jag blev varm i hela kroppen.
-Hej, det är jag som är Zayn, sa han och kramade om mig. Jag blev helt varm i hela kroppen och kände hur hjärtat började slå. När han hade kramat mig kollade vi pa varandra och log. Sedan avbröt Louis allting.
-Vad är klockan? Jag är hungrig, nästan skrek han.
-Klockan är 1, dags för lunch, sa Zayn och blinkade åt mig medans han gick ut i från rummet för att hämta sin jacka. När han kom tillbaka hade han tagit med sig alla jackor och la dom på soffan.
-Så vart ska vi äta? Frågade Harry.
-Jag och Sarah ska till Nandos, sa Niall och tog Srah i handen.
-Någon som ska med? Frågade Sarah.
-Inte Nandos, vi går alltid dit eller till mcDonalds, suckade Louis.
-Följ inte med då, sa Niall och han och Srah och mot dörren. Dom såg verkligen ut att gilla varandra. Jag ville inte att Sarah skulle gå för då visste verken jag eller Evelinn va vi skulle göra.
-Aja, jag och Harry ska i alla fall till Subway, Evelinn och Therese, följer ni med? Frågade Liam. Jag kollade på Evelinn och hon nickade.
-Evelinn kan följa med men Therese ska med mig och Louis till O'Larrys, sa Zayn och log mot mig.
-Okej, vi sr sen i alla fall sa Liam och han, Harry och Evelinn försvann ut genom dörren. Minuten efter gick jag, Louis och Zayn också ut. På vägen till O'Larrys pratade vi om allt möjligt. Dom frågade på vilken skola jag och Evelinn gick på och lite annat också. Innan vi gick in på restaurangen gav Zayn mig sitt nummer och jag gav honom mitt.







Hemma i Sverige
Matilda's POV

-Ursäkta, men är inte ni Harry Styles och Louis Tomlinson's tjejer, kom det fram en tjej till oss.
-Eh, va, jo det är vi det sa Lollo chockat.
-Oh, kan vi få ta ett kort med er? Frågade hennes kompis som stod en bit bakom. Lollo ryckte på axlarna som: varför inte?
-Okej, visst, sa jag och log mot tjejerna. Vi tog några bilden och sedan gick tjejerna. Men efter att dom hade gått kom det fram flera andra. Vi kunde ju inte riktigt säga nej så vi tog bilder med alla som frågade. Efter en lång stund när alla tjejer hade gått gick jag och Lollo in på ett café. Vi satte oss ner och sedan började vi skratta.
-Att människor känner igen oss,sa Lollo medans hon skrattade.
-ja, det trodde jag aldrig, sa jag medans jag skrattade.










Sverige
Lollo's POV

Jag och Matilda satt inne på cafét och skrattade när min mobil ringde. Jag tog upp den och utan att kolla vem det var svarade jag.
-Hallå, svarar jag och försökte att inte skratta.
-Hej älskling! Det är Harry, hörde jag en efterlängtad röst.
-Ååh, hej älskligt! Jag har saknat att höra din röst, sa jag glatt.
-Och jag har saknat din, sa han minst lika glatt tillbaka.
Vi pratade en lång stund.









Evelinn's POV

När vi hade gjort våra mackor satte vi oss er vid ett bord. Det var inga andra inne på subway just nu. Det var skönt. Förutom att vi pratade så va det tyst. När vi hade ätit upp våra mackor satt vi kvar. Vi satt kvar ett bra tag och pratade. Vi pratade om allt möjligt.







Detta var kapitel 49!
Kapitel 50 komme att bli ett romantiskt kapitel;)
Jag hoppas ni gillar det även om det var kort. Jag har så sjukt mycket annat jag måste fixa..
KOMMENTERA VAD NI TYCKTE!:D
Ha en bra sista dag på året!
Gott nytt år alla goingar!(L)


XXX
Postat av: Evelinn

Skitbra! Längtar till det romantiska kapitlet ;)

Postat av: Julia Ekedahl

Gott nytt år! :) Längtar också till det romantiska kapitlet!!!!! <3

Postat av: Therese

God fortsättnig och hoppas på att 2012 blir ett bättre år än förra!!



Taggad på vad som kommer att hända i nästa kapitel!

Jag fattar inte hur du kan skriva så verkligthets.. inte baserat men att det känns så äkta, att det känns nästan att det händer på riktigt.



Är det sorgligt så blir man rörd och kanske börjar gråta, något roligt så börjar man skraffa och le osv <3

Postat av: Anonym

SJUKT BRA! Ha en bra fortsättning på det nya året!

Postat av: Julia

Grymt. Hoppas det romantiska kapitlett kommmer snart då ;) Yeyy, Gott nytt år

Postat av: Anonym

as bra meeer!!

Postat av: louise

är helt fast! det är verkligen skitbra (förutom när du råkar trycka på fel tangent så det skapar konstiga ord :P) ser fram emot nästa del!!!!

Postat av: Mati

Awesomeee

Postat av: Sofia

När kommer näst del?



Lääängtar...! :)


Name:
Remember?

Email: (wont be published)

URL/Blog:

Comment: