Chapter 48


Jag har skrivit hela kapitlet på mobilen så de blev ingen bild;)










Sarah's POV

Några veckor senare
-Goodnight everybody, We Love you all, hörde jag Harrys röst och 2 minuter senare stod jag, Niall, Harry, Liam, Louis och Zayn och kramade om varandra.
-Då var siste showen slut, sa Louis som såg lite besviken ut.
-Ja, då var det slut, sa Zayn som inte häller såg så glad ut.
När vi Adde kramat om varandra en stund gick bi till killarnas omklädningsrum. Vi satte på jätte hög musik. Vi lyssnade på Olly Murs medans killarna böt om och sedan gick vi ut till turné bussen. Vi satte på en film och kurade ihop oss i soffan. Vi kollade på The Notebook. Jag låg med huvudet mot Niall's axel och han la huvudet över mitt och armen runt mig. Jag hade sett The Notebook så många gånger så jag orkade inte kolla mer, jag stängde ögonen och somnade.









Louis POV

Konserten i Macester gick bra, men nu var det över. Jag vet lite deppig över det. Vi satt nu i soffan inne i turné bussen och kollade på The Notebook och jag tog upp min mobil ur fickan och skickade ett sms till Matilda. "Hur är det älskling? Puss". Jag höll mobilen i handen och efter några minuter fick jag ett svar.
"Hej Lou, det är bra men saknar dig! Hur har turnén gått? Puss & Kram". Jag log för mig själv. "Den har gått jätte bra, synd att du inte kunde kolla:( Men du får kolla på alla videor;) puss". Jag la ner mobilen i fickan igen och kollade klart det sista på filmen. När filmen var slut hade jag fått ett sms av Matilda. "Det har jag redan gjort! Klockan är mycket måste sova. Jag ringer dig imorgon! Puss". Mitt svar blev, "älskar dig!". Sedan gick vi alla och la oss. Under natten åkte vi hem till London.








Sarah's POV

"Vi ses på Starbucks om 5 minuter" skickade jag ett sms till Therese och et till Evelinn. Jag tog på mig jackan och skorna och sedan låste jag dörren och skyndade mig ut till bilen. Bill körde mig till Strbucks. Killarna hade redan åkt till studion och idag var Theres och Evelinn's första prao dag idag. När jag var framme vid Starbucks tackade jag för skjutsen och skyndade mig in på cafét. Therese och Evelinn satt redan och väntade på mig. Jag beställde 3 varma choklad med grädde och sedan satte jag mig ner hos tjejerna.  Vi pratade en stund och sedan gick vi mot killarnas studio. Båda tjejerna var rett så nerösa. Jag förstod dom verkligen.







Evelinn's POV

När vi gick in genom dörren till studion började jag svettas om händerna. Sarah ringde på dörren. Vi fick vänta några sekunder och sedan öppnades dörren långsamt. Där i dörröppningen stod han. Min livs kärlek. Liam. Liam Payne.
-Hej tjejer, sa han och log.
-Kom in, sa han sedan och lo mot mig. Bara mot mig. Jag blev varm i hela kroppen och log tillbaka.







FÖRLÅT..
Nu är i alla fall kapitlet ute. Jag hoppas att ni gillade det. :D
KOMMENTERA VAD NI TYCKTE!!
Jag hoppas ni har längtat;) det blev inte super långt men det var allt jag hann med!:)
GOD JUL ALLA UNDERBARA!(L)



XXX

Postat av: Evelinn

Herregud, vill bara läsa mer. Är så taggad på att läsa vad som kommer att hända! :D

Postat av: keekar

M.E.E.R!!

GoD JuL pÅ DiG Du mE!!<3



Postat av: Therese

Sjukt taggad på vad som kommer att hända!!!

Postat av: Anonym

meeer!! Och gott nytt år! :)

Postat av: julia

Jättebra ^^ Det var efterlängtat.

Åh, shit vad gulligt me <3 Hoppas det kommer ett nytt kapitel snart.

DU ÄR BÄÄÄST! =D

Postat av: Anonym

Asbraaaa!!! Love love love it<3

Postat av: Julia

grym novell, hittade de på natten och fortsatte att läsa den enda till kl 7 på morgonen men det var det lätt värt!



Hoppas nästa del kommer snart:D

Postat av: norah

jag hittar inte chapter 47 !! :(((( döööör om ni hittar den twitta @norah1dhashem <3

Postat av: norah

jag hittar inte chapter 47 !! :(((( döööör om ni hittar den twitta @norah1dhashem <3


Name:
Remember?

Email: (wont be published)

URL/Blog:

Comment: